About Me

My photo
Ampang, Kuala Lumpur, Malaysia
I intend to keep the web site updated on a regular basis. I’m happily married with my loving husband. A bubbly person; easy going and adore children so much. Follow My Links to access my photographs and blog Cheers!!!!

PROMOTION PHOTOGRAPHY :

Waktu

Saturday, July 18, 2009

My Wedding:Episode~Kajang



















Reception kali ni belah Amer plak yang berlangsung kt Kajang...2 minggu selepas reception kt Muar.Bertempat di rumah Ita(my sis in law). So dgn persiapan yg sederhana tpi penuh muafakat adik beradik belah husband maka berjalanlah majlis tersebut dgn sederhananya....Aku dah siap menempah kain yg di beri hadiah pada aku oleh kwn aku semasa beliau holiday di Bandung...terima kasey pada Zaza sbb kain tu mmg cantik sgt...kali ni mmg xde lawak seram utk aku ceritakan sbb solekan aku kali ni mmg cantiklah...sbb kali ni aku dh awal2 beritau kt kakak Ayu (kedai di sebelah metro kajang)jenis solekan yg aku suke...
Kali ni aku nk ucapkan berterima kasih kt tuan rumah sbb bg pinjam buat majlis ni..Abg Sham & Ita..bunga telur yg mmg D Boom plak K.Long dan anak buah aku Baizura(sefamily)..Mak Abg Sham,Acik,ain dan Nurul..Asu & wifey(byk tlg kami... tq very much)Atan & Kak Ina sbb sanggup dtg tlg masa majlis tu .Org yg terpenting of coz Mak Mentua aku tq Mak...sapa lg erk?sorilh klu de nama yg tertinggal...
Reception ni aku n hubby buat secara sederhana jek...so yg dtg side aku mmg ramai jugak...cume yg tertinggal kakak aku Zeenat & husband dia sbb masa tu dia admitted kt SJMC...aku nk minta maaf sbb de gak kwn2 aku yg aku mmg terlupe nk ajak...Pada Zaza& Hubby...Kak Finas tq for coming...(masa tu first time jumpa k.Finas)

kt sini de sedikit pic utk aku nk berkongsi dgn korang....Enjoy...

3 comments:

ieta said...

sama2 akak ita n abg sham ucap kan, moga anda berdua kekal hingga akhir hayat buat anak banyak2 yer. jaga lah rumah tangga yang anda bina itu moga aman selalu...

kaseh embun said...

heheheh...tq akak ita(ish terliat lidah sebut ayat akak ita heheh)

zaza said...

hye dear.. i baru tau u ada blog... hihihi... waaaa... say TQ kat i ek.... hihihi.. terharunye.... :)
moga hubungan yg terjalin dapat dipelihara sebaik mungkin.... if gaduh2 tu.. biasa la... try to improve segala kelemahan yg ada... to both of u.. best of luck k... i'm happy to have fren like u.. muuaaahhh :)

Popular Posts