About Me

My photo
Ampang, Kuala Lumpur, Malaysia
I intend to keep the web site updated on a regular basis. I’m happily married with my loving husband. A bubbly person; easy going and adore children so much. Follow My Links to access my photographs and blog Cheers!!!!

PROMOTION PHOTOGRAPHY :

Waktu

Saturday, March 6, 2010

Kasut


Peluh sudah.....


Nie lah kasutnye...theee.hehehe...ok x? Nike T90

Dah lama x menjenguk blog aku ni…..bukan pe now dh bz sesgt…hahaha (yelah tu)….so nk sambung ckit cer pasal diri aku yg dh lama aku skip…..pada hari rabu lepas, aku ikut amer aka Mr.Kay Azmyth g main futsal…Dah lama aku x ikut dia main futsal bukan apa …depa stat ‘awal’ sgt ..kul 10 gitew…abis dlm kul 12-1 am…mana mak nk larat nok….sok dh nk pi kojo…x kuasa mak…tpi kali ni aku ikut sbb aku nk tgk dia main pakai kasut yg aku bg masa bufday dia bulan 2 tempoh hari….wah! klu la kasut tu ibarat gelang …bak kata org utara…lip lap lip lap …tu diaaa….berkilauan…memula tu dia malu gaks kene usik dgn kekwn dia..hahah merah padam muka dia…tpi x brp nk nmpk sbb la ni dia dh gelap ckit hehehhe….tpi biasalah kejap je depa usik …..

So oklah dia main bersemangat gaks la aku tgk…de jugak jaringan yg cantik ….gerakan yg pantas & hantaran silang yg cukup menawan hati aku wakakakak……bleh gitew…yelah laki mak kan…kenelah up ckit…..de la aku snappy snap pd ari tu….ramai tul mmbr2 yg dtg..smpi byk kali tukar team…biasa lama diaorg main kali ni terpaksa main dlm 5 min then kuar….dri peluh menitas-nitas leh smpi kering nk tggu turn …hahahhaa…budak2 pesawat pon ada…..

So kepada hubby …..mmg shesuailah kasut yg I beli tu ek b! hope u love it…..

Popular Posts